Εποχές του… μακρινού παρελθόντος έζησε ένας στους τέσσερις Καναδούς την Παρασκευή, αφού μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες τηλεπικοινωνιών της χώρας, η Rogers, αντιμετώπισε σοβαρή βλάβη στο δίκτυό της, με αποτέλεσμα όλοι οι συνδρομητές της να μείνουν με “νεκρά” κινητά και σταθερά τηλέφωνα, αλλά και χωρίς πρόσβαση στο διαδίκτυο!
Από τη στιγμή που η Rogers βγήκε εκτός λειτουργίας, η ανεξάρτητη πλατφόρμα καταγραφής συμβάντων NetBlocks σημείωσε πως η κίνηση στο ίντερνετ σε εθνικό επίπεδο έπεσε κατά 25%, κάτι που σημαίνει πως το 1/4 των Καναδών αποκόπηκε πλήρως από διαδίκτυο και τηλεφωνία!
Μάλιστα, πλήθος καταγγελιών αναφέρουν πως δημιουργήθηκαν σοβαρά ζητήματα στη διεκπεραίωση πληρωμών με κάρτα, αλλά και στη χρήση των τραπεζικών ATM, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο ακόμη και για αδυναμία επικοινωνίας με το 911, τον αριθμό έκτακτης ανάγκης της Αμερικής.
Η Rogers, από την πλευρά της, αναγνώρισε από την πρώτη στιγμή το πρόβλημα, και ανέφερε πως όλο το τεχνικό της επιτελείο εργάζεται σκληρά για να αποκαταστήσει τη βλάβη και να επαναφέρει τις υπηρεσίες, ζητώντας ταυτόχρονα συγνώμη από τους πελάτες της.
Η εταιρεία πλέον επισημαίνει πως οι δυσλειτουργίες έχουν επιλυθεί για τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του δικτύου της, χωρίς να αποκαλύψει περαιτέρω λεπτομέρειες για το σφάλμα που προκάλεσε την πολύωρη ταλαιπωρία.
Πηγές, ωστόσο, αναφέρουν πως κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για εσωτερικό λάθος, καθώς δεν υπάρχουν ενδείξεις κυβερνοεπίθεσης.
Εικόνα ανάρτησης: Reuters