Σημαντικές αλλαγές σε Instagram και Facebook στην Ευρώπη

124 0


Η νέα νομοθετική πράξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων σε ψηφιακές υπηρεσίες υποχρεώνει τις μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες να επιτρέπουν στους χρήστες τους να απεντάσσονται από τον αλγόριθμο προσωποποιημένου προτεινόμενου περιεχομένου.

Υπό αυτή τη συνθήκη, η Meta αναγκάζεται να προβεί σε ριζικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των Facebook και Instagram.

 

Η εταιρεία πλέον είναι υποχρεωμένη να δώσει στους χρήστες των δύο αυτών κοινωνικών δικτύων μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με τις προσωποποιημένες προτάσεις που αυτοί λαμβάνουν από τον εξατομικευμένο αλγόριθμο που η ίδια έχει αναπτύξει.

 

Ειδικότερα, η Meta πρόκειται να δώσει στους ευρωπαίους χρήστες την επιλογή να προβάλλουν Ιστορίες και Reels στο Instagram μόνο από άτομα που ακολουθούν, και ταξινομημένα σε χρονολογική σειρά, χωρίς επιπλέον προτεινόμενο περιεχόμενο τρίτων λογαριασμών, που προωθείται από τον αλγόριθμο.

 

Στην ίδια λογική τροποποιείται και η λειτουργία της αναζήτησης, τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram για τους ευρωπαϊκούς λογαριασμούς, και πλέον θα εμφανίζει αποτελέσματα αποκλειστικά βάσει των λέξεων που θα εισάγει ο χρήστης, και όχι προτεινόμενα αποτελέσματα βάσει προσωπικών στοιχείων και πρότερης δραστηριότητας στην πλατφόρμα.

 

Υπενθυμίζεται πως τόσο το Facebook, όσο και το Instagram προσφέρουν ήδη χρονολογική ροή χωρίς εξατομικευμένο περιεχόμενο ήδη από τον Μάρτιο του 2022, ωστόσο αυτή αφορούσε μόνο τη βασική ροή της κάθε εφαρμογής, κάτι που τώρα επεκτείνεται και στις επιμέρους.

 

Μάλιστα, η Meta αποκάλυψε πως έχει κατανείμει περισσότερους από 1000 υπαλλήλους της στην υλοποίηση των παραπάνω αλλαγών, ενώ υπενθύμισε πως σε αυτό το πλαίσιο, μεταξύ άλλων, έχει αναπτύξει μία διευρυμένη Βιβλιοθήκη Διαφημίσεων, ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη διαφάνεια σε σχέση με τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στις πλατφόρμες της, ενώ παράλληλα γνωστοποιεί πλέον περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους αλγόριθμους προτιμήσεων που χρησιμοποιεί, και ταυτόχρονα επέβαλλε νέους περιορισμούς στη στόχευση εφήβων από διαφημιζόμενους.

Τέλος, επιχειρεί να κάνει την αναφορά παράνομου περιεχομένου ευκολότερη στις εφαρμογές της, και σκοπεύει να παρέχει στους ευρωπαίους χρήστες περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με τις συντονιστικές αποφάσεις πάνω σε αυτές τις αναφορές.

 

Σε ανάλογες αλλαγές με το Facebook και το Instagram στην Ευρώπη, έχει ανακοινώσει πως θα προχωρήσει σύντομα και το TikTok.

Χρήστος Καπετάνιος

Software & Web Developer
Web Designer
Owner @ internal.gr
Βρείτε μας στο Facebook

Ακολουθήστε μας στο Google News


Κάντε ένα σχόλιο

Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με αστερίσκο.

(Όλα τα σχόλια υποβάλλονται σε έλεγχο πριν την τελική δημοσίευσή τους.)