Η Samsung φέρνει τη λύση στη μεγαλύτερη ανησυχία μας, όταν δίνουμε το κινητό μας για επισκευή

145 0


Πόσοι δεν έχετε διστάσει να δώσετε το τηλέφωνό σας σε κάποιον παντελώς άγνωστο, όταν χρειάστηκε να επισκευάσετε την σπασμένη του οθόνη, ή την χαλασμένη του μπαταρία;

 

Είναι πράγματι αρκετά επίφοβο να παραδώσεις σε έναν ξένο, μία συσκευή γεμάτη με προσωπικές στιγμές σου, ιδιαίτερα εάν πρόκειται για φωτογραφίες, βίντεο, ή απόρρητα έγγραφα.

Υπάρχει πάντα η επιλογή να προχωρήσεις σε απαλοιφή δεδομένων, ώστε ο τεχνικός να παραλάβει ένα ουσιαστικά “άδειο” κινητό, ωστόσο η μετέπειτα μανούρα της αποκατάστασης είναι αποθαρρυντική.

 

Αυτές τις έγνοιες έρχεται να απομακρύνει η Samsung, με μία νέα δυνατότητα που κλειδώνει όλα τα ευαίσθητα δεδομένα του χρήστη, όπως φωτογραφίες, μηνύματα, λογαριασμούς και άλλα, αφήνοντας ορατές μόνο τις προεγκατεστημένες εφαρμογές της εταιρείας.

 

Η καινούρια αυτή λειτουργία, που ονομάζεται «Repair Mode» ή «Λειτουργία Συντήρησης», θα ενεργοποιείται μέσα από τις ρυθμίσεις, ενώ θα χρειάζεται επαλήθευση ταυτότητας μέσω δακτυλικού αποτυπώματος ή μοτίβου, για να απενεργοποιηθεί.

 

Έτσι, παύουν οι ανησυχίες εμπιστευτικότητας μεταξύ πελατών και τεχνικών, αφού οι τελευταίοι θα έχουν πρόσβαση μόνο σε ό,τι πραγματικά χρειάζεται για την διεκπεραίωση της εργασίας τους.

 

Η Λειτουργία Συντήρησης είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο στα μοντέλα Galaxy S21, και μόνο στην ευρύτερη περιοχή της Κορέας, πιθανόν για δοκιμαστικούς λόγους.

Αναμένεται, όμως, να κυκλοφορήσει σε περισσότερες χώρες και μοντέλα σύντομα.

Χρήστος Καπετάνιος

Software & Web Developer
Web Designer
Owner @ internal.gr
Βρείτε μας στο Facebook

Ακολουθήστε μας στο Google News


Κάντε ένα σχόλιο

Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με αστερίσκο.

(Όλα τα σχόλια υποβάλλονται σε έλεγχο πριν την τελική δημοσίευσή τους.)