Η Sony αποζημιώνει τους παίκτες του PlayStation Network για τα πρόσφατα προβλήματα σύνδεσης

37 0


Να αντισταθμίσει την έκδηλη απογοήτευση των εκατομμυρίων παικτών της, επιχειρεί η Sony μετά το πολύωρο «μπλακ άουτ» του PlayStation Network.

 

Ήταν Παρασκευή βράδυ όταν οι κάτοχοι των PlayStation 3, 4, και 5 άνοιξαν τις κονσόλες τους, προκειμένου να εκτονώσουν την συσσωρευμένη πίεση της εβδομάδας στο gaming, όμως τους περίμενε μία δυσάρεστη έκπληξη.

 

 

Οι διακομιστές της Sony είχαν «πέσει» καθολικά, και οι χρήστες του PSN αδυνατούσαν να συνδεθούν στον λογαριασμό τους και να παίξουν με άλλα άτομα από όλο τον κόσμο.

 

Σε δυσμενέστερη θέση βρέθηκαν όσοι διέθεταν ψηφιακά αντίτυπα ορισμένων τίτλων για το PS5, οι οποίοι απαιτούν αδιάλειπτη επικοινωνία με τους διαδικτυακούς servers ώστε να επαληθεύσουν τη γνησιότητά τους, αφού ήταν ανέφικτο ακόμη και να εκκινήσουν το παιχνίδι.

 

 

Η κατάσταση αυτή διήρκησε σχεδόν ένα εικοσιτετράωρο, χρονικό διάστημα που κρίνεται ιδιαίτερα αδικαιολόγητο για μία εταιρεία του μεγέθους και του κύρους της Sony, και πρόσκαιρα «ξύπνησε μνήμες» μίας άλλης, χαοτικής περίπτωσης το μακρινό 2011, όταν το PSN είχε παραμείνει εκτός λειτουργίας για 23 ολόκληρες ημέρες εξαιτίας μαζικής κυβερνοεπίθεσης, με αποτέλεσμα να διαρρεύσουν προσωπικά δεδομένα 77 εκατομμυρίων χρηστών.

 

Ευτυχώς κάτι τέτοιο δεν συνέβη και τώρα, παρόλο που η εταιρεία αρνήθηκε να δώσει περαιτέρω εξηγήσεις σχετικά με την αιτία του προβλήματος.

 

 

Οι online υπηρεσίες του PlayStation έχουν, πλέον, επανέλθει πλήρως, και όλοι οι συνδρομητές του PS Plus θα λάβουν αυτομάτως 5 επιπλέον ημέρες συνδρομής δωρεάν, ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία και την υπομονή τους.

Χρήστος Καπετάνιος

Software & Web Developer
Web Designer
Owner @ internal.gr
Βρείτε μας στο Facebook Ακολουθήστε μας στο Google News

Κάντε ένα σχόλιο

Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με αστερίσκο.

(Όλα τα σχόλια υποβάλλονται σε έλεγχο πριν την τελική δημοσίευσή τους.)