Μία καμπάνια άκρως… επιθετικού μάρκετινγκ εξαπέλυσε η Google εναντίον της Apple, στοχοποιώντας τη για το διαχρονικό θέμα της ασυμβατότητας μηνυμάτων μεταξύ διαφορετικών λειτουργικών συστημάτων, και συγκεκριμένα για τον προβληματικό τρόπο λειτουργίας τους στο iOS.
Όπως ίσως θα γνωρίζετε, οι συσκευές της Apple, όταν επικοινωνούν μεταξύ τους, χρησιμοποιούν την υπηρεσία iMessage, που έχει αναπτύξει η ίδια η εταιρεία αποκλειστικά για αυτόν τον σκοπό.
Όταν, όμως, αποστέλλουν ή λαμβάνουν ένα μήνυμα από μία συσκευή που δεν ανήκει στο δικό της οικοσύστημα, όπως, για παράδειγμα, τα κινητά Android, τότε χρησιμοποιούν την πεπαλαιωμένη καθολική υπηρεσία των SMS / MMS.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζονται αρκετές δυσλειτουργίες, με σημαντικότερη την αισθητή μείωση της ποιότητας των πολυμέσων που αποστέλλονται εκατέρωθεν, όπως φωτογραφίες και βίντεο, αφού τα MMS δεν υποστηρίζουν, μεταξύ άλλων, υψηλές αναλύσεις και μεγάλους όγκους δεδομένων.
Αντίθετα, η Google χρησιμοποιεί στο Android τα RCS, μία εξελιγμένη και νεότερη υπηρεσία ηλεκτρονικών μηνυμάτων, η οποία επιτρέπει και υποστηρίζει όλα τα σύγχρονα στάνταρ επικοινωνιών.
Το πρόβλημα είναι πως το iOS της Apple δεν είναι συμβατό με τα RCS μηνύματα, οπότε όλες οι συνομιλίες μεταξύ συσκευών iPhone και Android, μετατρέπονται αυτομάτως σε SMS, με όλα τα μειονεκτήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω.
Η Google θεωρεί πως αυτό πρέπει να τελειώσει, και ζητά με έναν ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο από την Apple να μεταπηδήσει και αυτή στην ίδια τεχνολογία.
Ειδικότερα, νοίκιασε τεράστιους ψηφιακούς διαφημιστικούς πίνακες σε διάφορα σημεία της Αμερικής, και ξεκίνησε την καμπάνια «Get The Message», δηλαδή «Πάρε Το Μήνυμα», μέσω της οποίας, αφού πρώτα εξηγεί συνοπτικά την κατάσταση στην Apple με περιπαικτικό και ειρωνικό ύφος, στη συνέχεια παραθέτει μέρος του κώδικα που χρειάζεται να ενσωματώσει στην πλατφόρμα της, προκειμένου να την… βοηθήσει!
Παρακάτω μπορείτε να δείτε μία τέτοια διαφήμιση, η οποία τοποθετήθηκε έξω από συνέδριο πληροφορικής στο Λας Βέγκας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Παρ’ όλα αυτά, η Apple δεν φαίνεται να συγκινείται.
Άλλωστε, λίγους μήνες πριν, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τιμ Κουκ, είχε αναφερθεί σε συνέντευξή του στο θέμα της προβληματικής επικοινωνίας μεταξύ κινητών iPhone και Android, και εξέφρασε την άποψη πως η λύση θα ήταν οι κάτοχοι των Android να… αγοράσουν iPhone.