Σφοδρή κριτική και για σοβαρούς λόγους δέχεται τις τελευταίες ώρες η Apple, εξαιτίας ενός καινούριου διαφημιστικού σποτ που κυκλοφόρησε την πρωτοχρονιά.
Η νέα διαφήμιση του Apple Watch, του δημοφιλούς έξυπνου ρολογιού της εταιρίας, απεικονίζει σε ένα δραματικό κλίμα τρεις διαφορετικούς διαλόγους ανθρώπων με την γραμμή Άμεσης Δράσης 911 (το αντίστοιχο ελληνικό 100).
Πρόκειται για τρεις έκτακτες περιπτώσεις, η πρώτη εκ των οποίων αφορά ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα με νερό να γεμίζει ασφυκτικά την καμπίνα, το δεύτερο αφορά έναν κωπηλάτη που παρασύρθηκε από ρέμα στη θάλασσα, και το τρίτο αφορά κάποιον που μόλις έσπασε το πόδι του.
Και οι τρεις επικοινωνούν με την Άμεση Δράση ζητώντας επειγόντως βοήθεια.
Ο ένας εξ αυτών, αναφέρει ότι λόγω της κατάστασης δεν ήταν δυνατό να βρει το κινητό του, και καλεί από το Apple Watch του.
Εν τέλη, και τα τρία άτυχα άτομα σώζονται, με την Apple να καταδεικνύει πόσο σωτήριες αποδείχθηκαν σε ανάλογες περιπτώσεις οι συγκεκριμένες συσκευές της.
Στην περιγραφή του βίντεο, η Apple γράφει:
Αυτές είναι μόνο τρεις από τις πολλές απίστευτες ιστορίες, όπου άνθρωποι κατάφεραν να λάβουν βοήθεια χρησιμοποιώντας το Apple Watch.
Το σποτ είναι πράγματι συγκλονιστικό και εντυπωσιακό, ωστόσο το σενάριό του ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από πολλούς χρήστες του διαδικτύου, που το χαρακτηρίζουν μεταξύ άλλων φρικτό, «σκοτεινό» και αχρείαστα τρομακτικό.
Κατηγορούν την Apple πως “πατάει” στον φόβο των ανθρώπων για τον θάνατο, προκειμένου να αυξήσει τα κέρδη της, κάτι που ειδικά αυτή την εποχή με την πανδημία είναι επαίσχυντο, ενώ σχεδόν ομόφωνα όλοι οι σχολιαστές συμφωνούν πως ήταν μία λανθασμένη κίνηση.
Δείτε το, παρακάτω: