Σε άδοξο τέλος οδηγούνται οι ιστορίες του YouTube, οι οποίες, όπως απεδείχθη, δεν κατάφεραν να συγκινήσουν τους χρήστες της πλατφόρμας σε ικανοποιητικό βαθμό.
Η λειτουργία προσωρινών δημοσιεύσεων, που εμφανίστηκε αρχικά το 2017 με το όνομα Reels, ουσιαστικά “αντέγραφε” τα ομώνυμα stories του Instagram, δίνοντας τη δυνατότητα για ανάρτηση βίντεο με «ημερομηνία λήξης».
Ωστόσο, το γεγονός ότι η υπηρεσία απευθύνονταν αρχικά σε κανάλια με πάνω από 10.000 συνδρομητές, σε συνδυασμό με την ελλιπή προώθησή της από το ίδιο το YouTube, φαίνεται πως την οδήγησαν στην αποτυχία και τελικώς στην απόσυρση.
Πιο συγκεκριμένα, η πλατφόρμα σκοπεύει να καταργήσει καθολικά τις προσθήκες νέων YouTube Stories στις 26 Ιουνίου, ενώ τα βίντεο που θα είναι ήδη δημοσιευμένα εκείνη την ημέρα, θα λήξουν μετά από επτά ημέρες.
Το YouTube ωθεί τους χρήστες να τα αντικαταστήσουν με τα Shorts, αλλά και με αναρτήσεις στην καρτέλα «Κοινότητα», οι οποίες πρόσφατα αναβαθμίστηκαν.