Το YouTube ετοιμάζεται να μπλοκάρει την πρόσβαση σε όσους χρησιμοποιούν adblock

119 0


Αυστηρότερα μέτρα κατά του αποκλεισμού των διαφημίσεων στην πλατφόρμα του, ετοιμάζεται να λάβει το YouTube, αφού πλέον οι χρήστες που χρησιμοποιούν ανάλογο λογισμικό είναι πολυάριθμοι, και τα έσοδα για την εταιρεία ολοένα και μειώνονται.

 

Μέχρι τώρα, η δημοφιλής εφαρμογή πολυμέσων αρκούνταν στο να ζητήσει από τους παραπάνω θεατές να απενεργοποιήσουν τον adblocker τους, καθώς, όπως ανέφερε, «οι διαφημίσεις επιτρέπουν στο YouTube να παραμείνει δωρεάν για δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως», χωρίς ωστόσο να τους εξαναγκάζει.

Πρόσφατα, μάλιστα, η πλατφόρμα άρχισε να παρακινεί τον κόσμο να εγγραφεί στο YouTube Premium, ένα συνδρομητικό πακέτο ειδικών προνομίων που διαθέτει, προκειμένου να «πληρώνονται οι δημιουργοί των βίντεο».

 

 

Όλα αυτά διενεργούνταν σε προαιρετικό πλαίσιο μέχρι τώρα, όμως τις τελευταίες ώρες, διάφορες αναφορές χρηστών από όλον τον πλανήτη, μαρτυρούν ότι αυτό πρόκειται σύντομα να αλλάξει.

 

Στιγμιότυπα που δημοσιεύονται σε κοινωνικά δίκτυα απεικονίζουν ένα νέο παράθυρο, που προειδοποιεί ότι η αναπαραγωγή πολυμέσων θα παύσει να λειτουργεί μετά από την προβολή τριών βίντεο, εφόσον δεν απενεργοποιήσουν στο μεταξύ το λογισμικό αποτροπής διαφημίσεων που χρησιμοποιούν.

 

 

Η Google επιβεβαίωσε το γεγονός, τονίζοντας πως η συγκεκριμένη αλλαγή αφορά προς το παρόν μικρή μερίδα χρηστών και βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο, με τον εκπρόσωπο τύπου να αναφέρει πως «η δυνατότητα αναπαραγωγής ενδέχεται να σταματά σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όπου οι θεατές συνεχίζουν τη χρήση των adblocker τους», ενώ πρόσθεσε πως αυτό θα συμβαίνει εάν αυτοί «αγνοήσουν επανειλημμένα τα αιτήματα του YouTube για αποδοχή διαφημίσεων», χωρίς να γίνεται σαφές αν πρόκειται για μία συνέπεια μόνιμου ή προσωρινού χαρακτήρα.

 

Είναι αναμφίβολα μία ιδιαίτερα επιθετική (ή αμυντική – όπως το πάρει κανείς) προσέγγιση στο μείζον ζήτημα της διαδικτυακής διαφήμισης, και η απόφαση έρχεται μετά από τρία συνεχόμενα τρίμηνα οικονομικής κάμψης της εταιρείας στον σχετικό τομέα.

Υπενθυμίζεται ότι βασική πηγή εσόδων για το YouTube, αποτελούν οι διαφημίσεις που προβάλλει, οπότε όσο δυσάρεστη και αν είναι αυτή η εξέλιξη για τον μέσο χρήστη, είναι μάλλον και εξίσου αναπόφευκτη.

Χρήστος Καπετάνιος

Software & Web Developer
Web Designer
Owner @ internal.gr
Βρείτε μας στο Facebook Ακολουθήστε μας στο Google News

Κάντε ένα σχόλιο

Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με αστερίσκο.

(Όλα τα σχόλια υποβάλλονται σε έλεγχο πριν την τελική δημοσίευσή τους.)